Evaluation der Plakatkampagne Gesundes Körpergewicht 2009 der Gesundheitsförderung Schweiz. Ergebnisse zur Reichweite und Wahrnehmung der Plakate

document:Ehmig_Frisch_2009_KAP_GewichtCH.pdf Ehmig_Frisch_2009_KAP_GewichtCH_ES.pdf
authors:Ehmig, Simone; Frisch, Anne-Linda
year of publication:2009
place of publication:Lugano
publishers: ARCHE Center for Applied Research in Communication and Health; Université della Svizzera italiana, Institut für Gesundheitskommunikation
policy sector(s):
  • health
geographical area of investigation:
  • Switzerland
customer:
  • federal level
institutional affiliation of the customer:
  • other public authorities or private organizations
customer:Gesundheitsförderung Schweiz
institutional affiliation of the authors:
  • university
  • civil society (NGO, private research institute, business company, etc.
time perspective of the evaluation:
  • on-going / ex post
object of the evaluation:Plakatkampagne Gesundes Körpergewicht 2009
coded as synEval: