Qualität in multikulturellen Schulen (QUIMS). Eine Sekundäranalyse zur Überprüfung der Wirkungen und Wirkungsbedingungenvon QUIMS anhand vorliegender Daten.

document:Maag_et_al_2012_QUIMS_Kurz_ZH.pdf Maag_et_al_2012_QUIMS_ZH.pdf
authors:Maag Merki, Katharina; Moser, Urs; Angelone Domenico; Roos, Markus
year of publication:2012
place of publication:
publishers: Universität Zürich, Institut für Erziehungswissenschaft; Assoziiertes Institut der Universität Zürich, Institut für Bildungsevaluation; spectrum 3 gmbh
policy sector(s):
  • education
geographical area of investigation:
  • Zürich
customer:
  • Zürich
institutional affiliation of the customer:
  • executive (administration)
customer:Bildungsdirektion des Kantons Zürich
institutional affiliation of the authors:
  • university
  • civil society (NGO, private research institute, business company, etc.
time perspective of the evaluation:
  • ex ante
object of the evaluation:Programm Qualität in multikulturellen Schulen (QUIMS)
coded as synEval: