Strategien nachhaltiger Bevölkerungsinformation. Eine Analyse der Stop-Aids-Präventionskampagnen des Bundesamtes für Gesundheit unter besonderer Berücksichtigung des Social Marketing

document:Stemmle_Cattacin_2003_StopAidsAnalyseCH.pdf Stemmle_Cattacin_2003_StopAidsAnalyseCH_ES.pdf
authors:Stemmle, Dieter; Cattacin, Sandro; Losa Stefano; Schleiter, Susanne
year of publication:2003
place of publication:Neuchâtel
publishers: Institut de hautes études en administration publique (IDHEAP); Schweizerisches Forum für Migrations- und Bevölkerungsstudien
published in:Cahier de l’IDHEAP no 210/2003
policy sector(s):
  • health
geographical area of investigation:
  • Switzerland
customer:
  • federal level
institutional affiliation of the customer:
  • executive (administration)
customer:Bundesamt für Gesundheit (BAG)
institutional affiliation of the authors:
  • university
  • civil society (NGO, private research institute, business company, etc.
time perspective of the evaluation:
  • on-going / ex post
object of the evaluation:Stop-Aids Präventionskampagnen, spezielle Berücksichtigung des Social Marketing
coded as synEval: